2010-10-18 - #: 8646-C180-201016072 - Computer Access Center - Demande de redressement des retards dans le traitement de TELUS interruptions de service aux clients causant aux clients de ne pas être en mesure d'utiliser leur Internet

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Dossier fermé - Lettre du Conseil - 2011-02-16


2011-02-16 - Lettre du Conseil
Description : Lettre adressée à Computer Access Center - Objet : Le Computer Access Center – Demande de redressement concernant les interruptions de service qui empêchent les consommateurs d’utiliser Internet

2010-12-23 - Lettre du Conseil
Description : Lettre adressée à Computer Access Center, TELUS et Shaw Communications Inc. - Objet : Demande de redressement en vertu de la partie VII visant les retards dans le traitement par TELUS des interruptions de service empêchant les clients d’utiliser Internet

2010-11-17 - TELUS Communications Company
Description: TELUS Communications Company (“TELUS”) has reviewed the Part VII application dated October 18, 2010 from Mr. Nick Sardy, owner and operator of the internet service provider (“ISP”) Computer Access Centre (“CAC”) in Williams Lake, B.C. TELUS notes that this application is almost identical to the letter dated July 28, 2010 (the “letter”) that Mr. Sardy previously sent to the Commission as a complaint.
Document: 1462999.pdf - 84KO

2010-10-18 - Computer Access Center
Description: My name is Nick Sardy and I am an Internet Service Provider in Williams Lake, BC. I am the one responsible for introducing the Internet to Williams Lake back in December of 1994 and have been providing access to Williams Lake and area residents to the internet since April of 1995.
Document: 1456188.zip - 309KO


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